تردد ۷ میلیون خودرو و موتورسکیلت در کلانشهر تهران، نشان از خودرومحور بودن آن دارد اما چرا با وجو توسعه روزافزون “فرهنگ استفاده از دوچرخه” در سطح جهان و به ویژه در کشورهای اروپایی، استفاده از دوچرخه در کلانشهر تهران و دیگر شهرهای کشورمان مهجور است؟!
۱۰۰۴۱۸۲_۳۱۹

بر این اساس شهرداری تهران جایگاههایی در معابر پرتردد شهر تعبیه کرد که شهروندان با مراجعه به آن و با ارائه کارت شناسایی بتوانند دوچرخه ای را برای ساعاتی کرایه کنند اما این طرح آنطور که باید مورد استقبال قرار نگرفت و به تدریج بساط آن جمع شد تا اینکه در سال ۹۶ سر و کله دوچرخه های نارنجی رنگ “بیدود” پیدا شد.
لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=8883
- ارسال توسط : محمد رضا خانه داری
- 30 بازدید
- بدون دیدگاه