بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : یکشنبه, ۲۹ خرداد , ۱۴۰۱ Sunday, 19 June , 2022
0

۱۰۰۴۱۸۲_۳۱۹

  • کد خبر : 8883
  • ۰۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۳

بر این اساس شهرداری تهران جایگاه‌هایی در معابر پرتردد شهر تعبیه کرد که شهروندان با مراجعه به آن و با ارائه کارت شناسایی بتوانند دوچرخه ای را برای ساعاتی کرایه کنند اما این طرح آنطور که باید مورد استقبال قرار نگرفت و به تدریج بساط آن جمع شد تا اینکه در سال ۹۶ سر و کله دوچرخه های نارنجی رنگ “بیدود” پیدا شد.

نوین شهرساز، بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور

تردد ۷ میلیون خودرو و موتورسکیلت در کلانشهر تهران، نشان از خودرومحور بودن آن دارد اما چرا با وجو توسعه روزافزون “فرهنگ استفاده از دوچرخه” در سطح جهان و به ویژه در کشورهای اروپایی، استفاده از دوچرخه در کلانشهر تهران و دیگر شهرهای کشورمان مهجور است؟!

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=8883

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

logo-samandehi