بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : چهارشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۳۹۹ Wednesday, 3 March , 2021
0
مقاله فارسی

برندسازی شهری

  • کد خبر : 3338
  • 13 اردیبهشت 1399 - 11:03
برندسازی شهری
چارچوب نظری برای درک برندسازی شهری و مديريت آن، از طريق بررسی بازاريابی شهری و برندسازی شركت‌ها

هسته اصلی این مقاله ارائه یک چارچوب نظری برای درک برندسازی شهری و مدیریت آن، از طریق بررسی بازاریابی شهری و برندسازی شرکت‌ها می‌باشد و همچنین برندسازی شهری به عنوان راهی مناسب برای دانلود رایگان توصیف و پیاده‌سازی بازاریابی شهری مطرح شده است. همانگونه که برخورد و رویارویی با شهر، ازطریق ادراک تصاویر اتفاق می‌افتد, کاربرد بازاریابی شهری هم تا حد زیادی وابسته به زیرساخت، ارتباطات و مدیریت تصویر شهری است. بنابراین هدف بازاریابی شهری، که به نوبه خود نقطه شروعی برای توسعه برندسازی شهری است، تصویر شهری می‌باشد . مناسب‌ترین مفهوم برای درک کاربرد بازاریابی در شهرها، مفهوم توسعه یافته نام تجاری شرکت‌ها است، که با تغییرات لازم در شهرها بکار برده می‌شود. برندسازی شهری از یک سو، مبنایی را برای سیاست‌های در حال توسعه به منظور دنبال کردن توسعه اقتصادی فراهم می‌آورد و در عین حال، به عنوان وسیله‌ای برای ساکنان شهر به منظور تعیین هویت شهر خود بکار برده می‌شود.

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=3338

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.