بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : پنج شنبه, ۱۱ خرداد , ۱۴۰۲ Thursday, 1 June , 2023

اخبار ویژه

اطلاع رسانی در حوزه نهضت مسکن ملی جهت ترغیب مردم تمدید ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ شروع مجدد تخریب ها در بافت تاریخی شیراز برنامه ریزی شهرداری برای ورود اتوبوس‌های جدید به پایتخت باغ‌های سیمانی پایتخت احداث ۲۸ مجموعه پارکینگ عمومی در دستور کار شهرداری تهران تکذیب شایعات مطروحه درباره علت استعفای رییس مرکز حقوقی شهرداری/ پیگیری از طریق مراجع قضایی برگزاری کنفرانس بین المللی مقابله با پدیده گرد و غبار با حضور نمایندگان سازمان ملل نوسازی مخازن زباله در شهر تهران ورود دستگاه قضایی و پلیس برای رفع سد معبر دستفروشان تئاتر شهر جانشین احتمالی شهردار قم کیست؟ آغازثبت‌نام مصاحبه داوطلبان دکتری بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ فرصت یک‌ ماهه به شهرداری‌ها برای معرفی محلات مشمول بسته‌های تشویقی شهرسازانه تخریب سنگ‌فرش‌های گران‌قیمت خیابان ۱۷ شهریور توسط شهرداری منطقه ۱۲ برداشت آب‌های زیرزمینی مهم‌ترین عامل فرونشست زمین افزایش نرخ تاکسی‌های اینترنتی باید به تصویب شورای شهر برسد آزمون‌ نظام مهندسی ۳ نوبت در سال برگزار می‌شود  حکم بدوی پرونده شهرداری ارومیه صادر شد! ساختمان های ناایمنی که به دستورات قضایی توجه نمی کنند در انتظار تعطیلی، پلمب و تخریب باشند. ثبت رایگان قرارداد اجاره و کد رهگیری مسکن

0
مجله

مجله دانش شهر شماره ۳۹۵

  • کد خبر : 10335
  • ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۷
مجله دانش شهر شماره ۳۹۵
در شماره ی 395 از ماهنامه دانش شهر مقاله ای با عنوان توسعه ابعاد شهرنشینی با رویکرد مکتب بازاریابی اجتماعی با تاکید بر طرحهای شهری به چاپ رسیده است.

مجله دانش شهر از سال ۱۳۸۸ شروع به کار کرده و توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران منتشر می شود. دوره انتشار این مجله به صورت ماهنامه بوده و موضوع اصلی آن، دیپلماسی شهری و روابط بین الملل است.

سایت این مجله عبارت است از  :http://rpc.tehran.i

فایل شماره ۳۹۵ از مجله دانش شهر را می توانید به صورت رایگان از طریق لینک زیر از سایت نوین شهرساز دانلود نمایید.
 
مجله دانش شهر، شماره ۳۹۵، تابستان ۱۳۹۶

مقدمه

مبانی نظری
شهرنشینی ابزار توسعه جوامع مدرن

شهرنشینی و توسعه
شهرنشینی در ایران
توسعه و ابعاد آن
نظام برنامه ریزی و طرح های توسعه شهری
مهمترین مشکلات طرح های توسعه شهری
جایگاه بازاریابی اجتماعی در طرح های توسعه شهری
طرح جامع حمل ونقل شهری و جایگاه بازاریابی اجتماعی
مراحل بازاریابی اجتماعی در طرح های توسعه

پیشینه تحقیق
در سطح بین المللی
در سطح داخلی

مواد و روش های تحقیق

یافته های پژوهش
کاربرد بازاریابی اجتماعی در حل برخی مشکلات شهری و توسعه شهرنشینی

نتیجه گیری و پیشنهادات

منابع و مآخذ

تهیه کنندگان: سید علی حسینی، فاطمه سالاروندیان

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=10335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.