بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : پنج شنبه, ۱۱ خرداد , ۱۴۰۲ Thursday, 1 June , 2023

اخبار ویژه

اطلاع رسانی در حوزه نهضت مسکن ملی جهت ترغیب مردم تمدید ثبت نام مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ شروع مجدد تخریب ها در بافت تاریخی شیراز برنامه ریزی شهرداری برای ورود اتوبوس‌های جدید به پایتخت باغ‌های سیمانی پایتخت احداث ۲۸ مجموعه پارکینگ عمومی در دستور کار شهرداری تهران تکذیب شایعات مطروحه درباره علت استعفای رییس مرکز حقوقی شهرداری/ پیگیری از طریق مراجع قضایی برگزاری کنفرانس بین المللی مقابله با پدیده گرد و غبار با حضور نمایندگان سازمان ملل نوسازی مخازن زباله در شهر تهران ورود دستگاه قضایی و پلیس برای رفع سد معبر دستفروشان تئاتر شهر جانشین احتمالی شهردار قم کیست؟ آغازثبت‌نام مصاحبه داوطلبان دکتری بدون آزمون استعداد درخشان دانشگاه آزاد ۱۴۰۲ فرصت یک‌ ماهه به شهرداری‌ها برای معرفی محلات مشمول بسته‌های تشویقی شهرسازانه تخریب سنگ‌فرش‌های گران‌قیمت خیابان ۱۷ شهریور توسط شهرداری منطقه ۱۲ برداشت آب‌های زیرزمینی مهم‌ترین عامل فرونشست زمین افزایش نرخ تاکسی‌های اینترنتی باید به تصویب شورای شهر برسد آزمون‌ نظام مهندسی ۳ نوبت در سال برگزار می‌شود  حکم بدوی پرونده شهرداری ارومیه صادر شد! ساختمان های ناایمنی که به دستورات قضایی توجه نمی کنند در انتظار تعطیلی، پلمب و تخریب باشند. ثبت رایگان قرارداد اجاره و کد رهگیری مسکن

0
مقاله فارسی

مدل فرآیندی برندسازی شهری برای کلان شهرهای ایران

  • کد خبر : 8066
  • ۲۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶
مدل فرآیندی برندسازی شهری برای کلان شهرهای ایران
طراحی مدل فرایندی برندسازی شهری برای کلانشهرهای ایران
هدف اصلی این پژوهش طراحی مدل فرایندی برندسازی شهری برای کلانشهرهای ایران است. این پژوهش از نوع کیفی بوده و با استفاده از تئوری داده بنیاد انجام شده است. در این پژوهش با استفاده از روش نمونه‌گیری هدفمند و تکنیک گلوله برفی تعداد ۱۷ نفر از مدیران شهرداری و اعضای هیأت علمی رشته‌های مدیریت دولتی، مدیریت بازاریابی، مدیریت سیستم‌ها، مدیریت استراتژیک، مدیریت شهری، برنامه‌ریزی شهری و جغرافیای سیاسی که دارای تجربه در حوزه مدیریت شهری هستند مورد مصاحبه‌های عمیق نیمه‌ساختاریافته قرار گرفتند و سپس داده‌های حاصل از آنها از طریق کدگذاری باز، محوری و انتخابی تجزیه و تحلیل شد. یافته‌های پژوهش نشان می‌دهد تعریف جایگاه مدیریت شهری در نظام برنامه‌ریزی کشور، آمایش سرزمین به منظور تعیین تقسیم وظایف شهری، تغییر دیدگاه نسبت به برند، کاهش رانت و افزایش فضای رقابتی و ظرفیت علمی، مطالعاتی و اجرایی شهرها از زمینه‌های علی برندسازی است. همچنین منابع مالی و اجتماعی شهر، محیط سیاسی و نهادی مساعد و نیز دولت تسهیلگر جزء شرایط مداخله‌گری است که حمایت یا عدم حمایت آنها نقش تعیین‌کننده در موفقیت یا عدم‌موفقیت برندسازی شهری دارد. در این پژوهش افزون بر بررسی شرایط علی و مداخله‌گر، فرایند برندسازی شهری کلانشهرهای ایران و ویژگی‌های آن در طول تحقیق استخراج و ارائه شده است. همچنین پیامدهای برندسازی برای کلانشهرهای ایران نیز مورد بررسی قرار گرفته است. فایل کامل این مقاله به صورت رایگان قابل دانلود است.

به کانال تلگرام نوین شهرساز بپیوندید
لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=8066

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.