بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : یکشنبه, ۲ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 21 April , 2024

اخبار ویژه

سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟ اجرای برنامه‌های جامع برای شهر تهران آراستگی و نظافت شهر تهران اولویت اول معاونت خدمات شهری است جمع‌آوری ۲۲۰۰ تن پسماند در منطقه ۱۵ برای خرید خانه در منطقه ۹ به چند میلیارد تومان پول نیاز است؟ حل مشکلات ۱۲ ساله تملکات ملکی پروژه رود دره فرحزاد اعمال افزایش نرخ کرایه‌های تاکسی از ابتدای اردیبهشت‌ انتصابات جدید شهردار تهران در سه بخش مدیریت شهری جمع آوری ۴۵۲ خانه پلاک قرمز در تهران آخرین وضعیت پارکینگ زیرسطحی نیایش دفن مردگان گران شد؟ قیمت بلیت باغ پرندگان تهران افزایش یافت اگر واگن‌های مترو به‌موقع وارد نشوند همه متضرر خواهند شد زمان صدور پروانه شهرسازی در تهران کاهش یافت پاسخ شهرداری منطقه هفت به شایعه قطع درختان در بزرگراه صیاد شیرازی توافق شهرداری منطقه ۱۱ با بنیاد رودکی برای احداث پارکینگ مطالعه عارضه‌سنجی ترافیکی ۳۰ قطعه زمین برای ساخت پارکینگ عمومی در تهران نوسازی بیش از ۲۸۰۰ واحد مسکونی در منطقه ۱۰ در سال ۱۴۰۲ تدوین نقشه راه فعالیت‌های مناطق ۲۲ گانه در جهت ارتقاء عملکرد سال ۱۴۰۳

1
مقاله فارسی

برندسازی شهری

  • کد خبر : 3338
  • 02 می 2020 - 11:03
برندسازی شهری
چارچوب نظری برای درک برندسازی شهری و مديريت آن، از طريق بررسی بازاريابی شهری و برندسازی شركت‌ها

هسته اصلی اين مقاله ارائه يک چارچوب نظری برای درک برندسازی شهری و مديريت آن، از طريق بررسی بازاريابی شهری و برندسازی شركت‌ها می‌باشد و همچنين برندسازی شهری به عنوان راهی مناسب برای دانلود رایگان توصيف و پياده‌سازی بازاريابی شهری مطرح شده است. همانگونه كه برخورد و رويارويی با شهر، ازطريق ادراك تصاوير اتفاق می‌افتد, كاربرد بازاريابی شهری هم تا حد زيادی وابسته به زيرساخت، ارتباطات و مديريت تصوير شهری است. بنابراين هدف بازاريابی شهری، كه به نوبه خود نقطه شروعی برای توسعه برندسازی شهری است، تصوير شهری می‌باشد . مناسب‌ترين مفهوم براي درك كاربرد بازاريابي در شهرها، مفهوم توسعه يافته نام تجاري شركت‌ها است، كه با تغييرات لازم در شهرها بكار برده می‌شود. برندسازی شهری از يك سو، مبنايی را برای سياست‌های در حال توسعه به منظور دنبال كردن توسعه اقتصادی فراهم می‌آورد و در عين حال، به عنوان وسيله‌ای برای ساكنان شهر به منظور تعيين هويت شهر خود بكار برده می‌شود.

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=3338

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.