بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : سه شنبه, ۴ مهر , ۱۴۰۲ Tuesday, 26 September , 2023

اخبار ویژه

این خیابان تهران ۸ اسم دارد مکان یکی از آرامستان‌های جدید تهران اعلام شد بدهی‌های شرکت مترو تعیین تکلیف شود حذف درختان آفت‌زده سرخه‌حصار توسط منابع طبیعی/ گونه‌های مناسب جایگزین می‌شوند جعفری: ۲۰ هزار واحد نهضت ملی مسکن تا پایان سال تحویل مردم می شود افتتاح بزرگراه «شهید بروجردی» در جنوب تهران بعد از ۱۳ سال ایده جدید وزارت راه‌ و شهرسازی سبب کاهش قیمت خانه در کشور می‌شود؟ اجرای یک میلیون و ۷۵۹ هزار واحد نهضت ملی مسکن در سراسر کشور مترو پرند در بلاتکلیفی؟ بذرپاش به شایعات درباره مسکن ۲۵ متری پایان داد تغییر “طرح ترافیک” در راه است قدمت ۲۰۰ ساله “تراموا” در کشورهای اروپایی/ ۱۱ مزیت بزرگ “تراموا” برای حل‌و‌نقل عمومی که تهران از آن محروم است! ورود اولین مترو باس به خطوط اتوبوسرانی تهران اولین تقاطع در همدان هوشمند شد سندروم تغییر مکرر بلای جان مدیریت شهری تهران قلعه و روستای ایزدخواست؛ میراث فراموش شده اصفهان، پیشرو در توسعه هوشمند شهری کشور اصفهان توان تبدیل شدن به برند ملی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی را دارد ساخت تراموا مزیت های زیادی برای مردم تهران دارد عملیات احداث تراموا در تهران از امروز آغاز می‌شود

1
مقاله فارسی

برندسازی شهری

  • کد خبر : 3338
  • 02 می 2020 - 11:03
برندسازی شهری
چارچوب نظری برای درک برندسازی شهری و مديريت آن، از طريق بررسی بازاريابی شهری و برندسازی شركت‌ها

هسته اصلی اين مقاله ارائه يک چارچوب نظری برای درک برندسازی شهری و مديريت آن، از طريق بررسی بازاريابی شهری و برندسازی شركت‌ها می‌باشد و همچنين برندسازی شهری به عنوان راهی مناسب برای دانلود رایگان توصيف و پياده‌سازی بازاريابی شهری مطرح شده است. همانگونه كه برخورد و رويارويی با شهر، ازطريق ادراك تصاوير اتفاق می‌افتد, كاربرد بازاريابی شهری هم تا حد زيادی وابسته به زيرساخت، ارتباطات و مديريت تصوير شهری است. بنابراين هدف بازاريابی شهری، كه به نوبه خود نقطه شروعی برای توسعه برندسازی شهری است، تصوير شهری می‌باشد . مناسب‌ترين مفهوم براي درك كاربرد بازاريابي در شهرها، مفهوم توسعه يافته نام تجاري شركت‌ها است، كه با تغييرات لازم در شهرها بكار برده می‌شود. برندسازی شهری از يك سو، مبنايی را برای سياست‌های در حال توسعه به منظور دنبال كردن توسعه اقتصادی فراهم می‌آورد و در عين حال، به عنوان وسيله‌ای برای ساكنان شهر به منظور تعيين هويت شهر خود بكار برده می‌شود.

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=3338

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.