هسته اصلی اين مقاله ارائه يک چارچوب نظری برای درک برندسازی شهری و مديريت آن، از طريق بررسی بازاريابی شهری و برندسازی شركتها میباشد و همچنين برندسازی شهری به عنوان راهی مناسب برای دانلود رایگان توصيف و پيادهسازی بازاريابی شهری مطرح شده است. همانگونه كه برخورد و رويارويی با شهر، ازطريق ادراك تصاوير اتفاق میافتد, كاربرد بازاريابی شهری هم تا حد زيادی وابسته به زيرساخت، ارتباطات و مديريت تصوير شهری است. بنابراين هدف بازاريابی شهری، كه به نوبه خود نقطه شروعی برای توسعه برندسازی شهری است، تصوير شهری میباشد . مناسبترين مفهوم براي درك كاربرد بازاريابي در شهرها، مفهوم توسعه يافته نام تجاري شركتها است، كه با تغييرات لازم در شهرها بكار برده میشود. برندسازی شهری از يك سو، مبنايی را برای سياستهای در حال توسعه به منظور دنبال كردن توسعه اقتصادی فراهم میآورد و در عين حال، به عنوان وسيلهای برای ساكنان شهر به منظور تعيين هويت شهر خود بكار برده میشود.
برندسازی شهری
- نویسنده : عقیل جمشیدی
- ارسال توسط : میلاد مبارکی نوین
- منبع : novinshahrsaz
- 185 بازدید
- بدون دیدگاه