بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳ Wednesday, 18 September , 2024

اخبار ویژه

آب انبار چاله خشتی پیشوای ورامین؛ غرق در رطوبت، به سوی فرونشست حمایت متخصصان شهرسازی از تصدی وزارت راه و شهرسازی توسط خانم فرزانه صادق مالواجرد بافت تاریخی شیراز؛ رو به تخریب و نابودی، حتی پس از ثبت ملی «روایت دوم» بافت تاریخی تهران؛ قربانی توسعه‌های نافرجام «روایت دوم» ادامه تخریب بافت تاریخی و ارزشمند ابرکوه فعالیت «دوچرخه‌های اشتراکی» در شهرداری تهران جانمایی ایستگاه‌های شارژ اتوبوس و تاکسی برقی با کمک سامانه اطلاعات مکانی آخرین وضعیت پایه پل میرداماد تهران محل آرامستان جدید تهران نهایی شد ️پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه‌های شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ اعلام جزئیات جدید از سه طبقه کردن میدان ونک شهرداری باید حامی محیط زیست باشد الزام به تقویت ساختار HSE در شهرداری ها کارزار ابلاغ و اجرای کلیه صلاحیت‌های رشته شهرسازی موضوع روز شهرسازان ایران مصاحبه اختصاصی با «دکتر شیوا آراسته» درباره پارک قیطریه تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

1
روح الله محسن زاده

پرهیز از تزریق قطره چکانی اعتبار به پروژه‌های نیمه تمام

  • کد خبر : 7078
  • 29 می 2020 - 13:44
پرهیز از تزریق قطره چکانی اعتبار به پروژه‌های نیمه تمام
سرپرست مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان هرمزگان گفت: پروژه ها را باید اولویت بندی کنیم و از تزریق قطره چکانی اعتبارات بین پروژه ها تقسیم بپرهیزیم.

به گزارش نوین شهرساز و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی؛ «روح اله محسن زاده» سرپرست مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان هرمزگان، با بیان اینکه حوزه ساخت یکی از مهمترین حوزه های اداره کل راه و شهرسازی است،  اذعان داشت: استان هرمزگان به واسطه وسعت ۷۰ هزار کیلومترمربع، بحث ژئو تکنیکی و ارتفاع پستی که نسبت به استان های همجوار دارد و آب های روانی که به این استان سرازیر می شود هزینه های ساخت راه سازی را در این استان افزایش داده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد صادرات و واردات کشور از مسیر استان هرمزگان انجام می گیرد و این محور ترانزیتی نقش بسیار مهمی را در توسعه استان دارد که این مسئله می طلبد جایگاه آن را به مسئولان گوشزد کنیم تا اعتباراتی را در جهت ساخت راه هایی مناسب در خور این شاه ‌راه اقتصادی اختصاص یابد.

سرپرست مهندسی و ساخت راه و شهرسازی استان هرمزگان در ادامه با بیان اینکه علیرغم تمامی کمبودها و فشارهای اقتصادی با اعتبارات مورد نظر سعی در تکمیل پروژه های نیمه تمام در هرمزگان داریم، عنوان کرد: بدون معطلی و با اعتبارات مورد نظر سعی در تکمیل پروژه ها داریم و این روند کماکان ادامه خواهد یافت.

وی به تشریح اقدامات حوزه فنی و اجرایی پرداخت و گفت: در این حوزه بین ۷۰ تا ۸۰ پروژه داریم که ۱۰۰ هزار متر مربع است و تقریبا برای تکمیل و اتمام این پروژه ها اعتباری بالغ بر ۱۰۰ میلیارد تومان نیاز داریم.

محسن زاده در پایان اضافه کرد:  پروژه ها را باید اولویت بندی کنیم و از تزریق قطره چکانی اعتبارات بین پروژه ها تقسیم بپرهیزیم چرا که راه حل بهتر این است که بر مبنای اولویت، اعتبار مورد نیاز را برای تکمیل پروژه ها در نظر بگیریم تا پروژه ها به صورت نیمه تمام برای سال آینده نمانند و هر چه سریعتر شاهد بهره برداری از پروژه ها باشیم.

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=7078

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.