بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024

اخبار ویژه

فعالیت «دوچرخه‌های اشتراکی» در شهرداری تهران جانمایی ایستگاه‌های شارژ اتوبوس و تاکسی برقی با کمک سامانه اطلاعات مکانی آخرین وضعیت پایه پل میرداماد تهران محل آرامستان جدید تهران نهایی شد ️پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه‌های شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ اعلام جزئیات جدید از سه طبقه کردن میدان ونک شهرداری باید حامی محیط زیست باشد الزام به تقویت ساختار HSE در شهرداری ها کارزار ابلاغ و اجرای کلیه صلاحیت‌های رشته شهرسازی موضوع روز شهرسازان ایران مصاحبه اختصاصی با «دکتر شیوا آراسته» درباره پارک قیطریه تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟ اجرای برنامه‌های جامع برای شهر تهران آراستگی و نظافت شهر تهران اولویت اول معاونت خدمات شهری است جمع‌آوری ۲۲۰۰ تن پسماند در منطقه ۱۵ برای خرید خانه در منطقه ۹ به چند میلیارد تومان پول نیاز است؟

2
مجله

مجله دانش شهر شماره ۳۹۵

  • کد خبر : 10335
  • 11 ژانویه 2021 - 10:27
مجله دانش شهر شماره ۳۹۵
در شماره ی 395 از ماهنامه دانش شهر مقاله ای با عنوان توسعه ابعاد شهرنشینی با رویکرد مکتب بازاریابی اجتماعی با تاکید بر طرحهای شهری به چاپ رسیده است.

مجله دانش شهر از سال ۱۳۸۸ شروع به کار کرده و توسط مرکز مطالعات و برنامه ریزی شهر تهران منتشر می شود. دوره انتشار این مجله به صورت ماهنامه بوده و موضوع اصلی آن، دیپلماسی شهری و روابط بین الملل است.

سایت این مجله عبارت است از  :http://rpc.tehran.i

فایل شماره ۳۹۵ از مجله دانش شهر را می توانید به صورت رایگان از طریق لینک زیر از سایت نوین شهرساز دانلود نمایید.
 
مجله دانش شهر، شماره ۳۹۵، تابستان ۱۳۹۶

مقدمه

مبانی نظری
شهرنشیني ابزار توسعه جوامع مدرن

شهرنشینی و توسعه
شهرنشینی در ایران
توسعه و ابعاد آن
نظام برنامه ریزی و طرح های توسعه شهری
مهمترین مشکلات طرح های توسعه شهری
جایگاه بازاریابی اجتماعی در طرح های توسعه شهری
طرح جامع حمل ونقل شهري و جایگاه بازاریابی اجتماعی
مراحل بازاریابی اجتماعی در طرح های توسعه

پیشینه تحقیق
در سطح بین المللی
در سطح داخلی

مواد و روش هاي تحقیق

یافته های پژوهش
کاربرد بازاریابي اجتماعي در حل برخي مشکلات شهري و توسعه شهرنشیني

نتیجه گیری و پیشنهادات

منابع و مآخذ

تهیه کنندگان: سید علی حسینی، فاطمه سالاروندیان

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=10335

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.