بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : یکشنبه, ۳۱ تیر , ۱۴۰۳ Sunday, 21 July , 2024

اخبار ویژه

بافت تاریخی تهران؛ قربانی توسعه‌های نافرجام «روایت دوم» ادامه تخریب بافت تاریخی و ارزشمند ابرکوه فعالیت «دوچرخه‌های اشتراکی» در شهرداری تهران جانمایی ایستگاه‌های شارژ اتوبوس و تاکسی برقی با کمک سامانه اطلاعات مکانی آخرین وضعیت پایه پل میرداماد تهران محل آرامستان جدید تهران نهایی شد ️پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه‌های شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ اعلام جزئیات جدید از سه طبقه کردن میدان ونک شهرداری باید حامی محیط زیست باشد الزام به تقویت ساختار HSE در شهرداری ها کارزار ابلاغ و اجرای کلیه صلاحیت‌های رشته شهرسازی موضوع روز شهرسازان ایران مصاحبه اختصاصی با «دکتر شیوا آراسته» درباره پارک قیطریه تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟ اجرای برنامه‌های جامع برای شهر تهران آراستگی و نظافت شهر تهران اولویت اول معاونت خدمات شهری است

1

شناسایی متولیان حمل و نقل عمومی پایتخت

  • کد خبر : 11183
  • 11 ژوئن 2023 - 20:24
شناسایی متولیان حمل و نقل عمومی پایتخت
عضو شورای شهر تهران گفت: تنها شهرداری تهران متولی حمل‌ونقل عمومی پایتخت نیست؛ دولت به عنوان نهاد اصلی این کار است و سهم خود را در اجرای بهتر نوسازی و توسعه حمل‌ونقل شهری باید ایفاء کند.

به گزارش پایگاه خبری نوین شهرساز، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد آقامیری عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: شورای ششم بنا به ضرورت توسعه ناگاون اتوبوسرانی و نوسازی آنها، حدود یک هزار و ۸۰۰ دستگاه به چرخه حمل‌ونقل عمومی کلانشهر تهران افزود و باحمایت مدیریت ارشد شهری پایتخت این مهم همچنان درحال پیگیری است.

وی ادامه داد: هم‌اکنون که با کمبود شدید اتوبوس در سامانه‌های حمل‌ونقل عمومی پایتخت، تدبیر مدیریت شهری در زمینه نوسازی و توسعه اتوبوس ادامه دارد و حدود هزار دستگاه فرسوده،از رده خارج شده اند.

آقامیری تاکید کرد: تنها شهرداری تهران متولی حمل‌ونقل عمومی پایتخت نیست؛ دولت به عنوان نهاد اصلی این مهم مطرح است و سهم خود را در اجرای بهتر نوسازی و توسعه حمل‌ونقل شهری می‌بایست، ایفاء کند.

عضو شورای اسلامی شهر تهران گفت: در منطقه ۲۱ نیاز مبرم به توسعه خطوط مترو و همچنین افزایش تعداد اتوبوس‌های فعال در خطوط محله‌ای دیده می‌شود؛ امید است بتوان این امر مهم حوزه حمل‌ونقل را به سرمنزل مقصد رساند.

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=11183

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.