بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : سه شنبه, ۱۷ مهر , ۱۴۰۳ Tuesday, 8 October , 2024

اخبار ویژه

آب انبار چاله خشتی پیشوای ورامین؛ غرق در رطوبت، به سوی فرونشست حمایت متخصصان شهرسازی از تصدی وزارت راه و شهرسازی توسط خانم فرزانه صادق مالواجرد بافت تاریخی شیراز؛ رو به تخریب و نابودی، حتی پس از ثبت ملی «روایت دوم» بافت تاریخی تهران؛ قربانی توسعه‌های نافرجام «روایت دوم» ادامه تخریب بافت تاریخی و ارزشمند ابرکوه فعالیت «دوچرخه‌های اشتراکی» در شهرداری تهران جانمایی ایستگاه‌های شارژ اتوبوس و تاکسی برقی با کمک سامانه اطلاعات مکانی آخرین وضعیت پایه پل میرداماد تهران محل آرامستان جدید تهران نهایی شد ️پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه‌های شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ اعلام جزئیات جدید از سه طبقه کردن میدان ونک شهرداری باید حامی محیط زیست باشد الزام به تقویت ساختار HSE در شهرداری ها کارزار ابلاغ و اجرای کلیه صلاحیت‌های رشته شهرسازی موضوع روز شهرسازان ایران مصاحبه اختصاصی با «دکتر شیوا آراسته» درباره پارک قیطریه تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

1

علت وقوع حادثه مترو در ایستگاه شهید بهشتی مشخص شد

  • کد خبر : 11246
  • 14 ژوئن 2023 - 18:27
علت وقوع حادثه مترو در ایستگاه شهید بهشتی مشخص شد
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه چرایی وقوع حادثه روی پله برقی ایستگاه مترو شهید بهشتی را تشریح کرد.

به گزارش نوین شهرساز، مسعود درستی مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه در خصوص حادثه روز گذشته ایستگاه متروی شهید بهشتی که ساعت ۱۷:۱۲ در پله برقی رخ داد گفت: بر اساس بررسی‌های اولیه در کمیسیون سوانح، دلیل حادثه دیروز، نقص فنی در اتصالات گیربکس پله برقی بوده؛ اما موارد دیگر نیز در دست بررسی است.

وی با بیان اینکه توجه ویژه‌ای به تعمیر و نگهداری پله‌های برقی در مترو داریم گفت: سال گذشته شاهد این بودیم که روغن‌های پله‌برقی‌ها سه سال است که تعویض نشده؛ اما با توجه به اینکه این مسئله ممکن بود عمر مفید، راندمان و کیفیت این پله‌ها را پایین بیاورد، در همان موقع یک گام بزرگ برداشته و این اقدام را برای تمام پله‌برقی‌های مترو انجام دادیم.
درستی افزود: امیدواریم این آخرین حادثه باشد، ما نیز تمام تلاش خود را در حوزه تعمیر و نگهداری پله‌برقی‌ها همانند سایر تجهیزات می‌کنیم تا تجهیزات با بالاترین ایمنی و کارایی در اختیار شهروندان و مسافران قرار گیرند.

مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه ضمن عذرخواهی مجدد بابت حادثه رخ‌داده در مترو شهید بهشتی گفت: مسافرانی که از خط ۳ به خط یک مترو وارد شدند در پله برقی روبه‌بالا دچار این سانحه شدند. متأسفانه ۱۸ نفر دچار مصدومیت شدند که ۱۱ نفر به‌صورت سرپایی درمان شده و هفت نفر به بیمارستان منتقل شدند از ۷ مسافر مصدومی که به بیمارستان منتقل شده بودند تاکنون تنها یک نفر از بیمارستان ترخیص نشده است.

درستی خاطرنشان کرد: تا آخرین لحظه پیگیر مداوای این شهروند گرامی خواهیم بود چرا که توجه به ایمنی و سلامت مسافران از اولویت‌های شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه است و تمامی تلاش خود را می‌کنیم تا چنین حوادثی در آینده رخ ندهد

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=11246

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.