بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳ Wednesday, 18 September , 2024

اخبار ویژه

آب انبار چاله خشتی پیشوای ورامین؛ غرق در رطوبت، به سوی فرونشست حمایت متخصصان شهرسازی از تصدی وزارت راه و شهرسازی توسط خانم فرزانه صادق مالواجرد بافت تاریخی شیراز؛ رو به تخریب و نابودی، حتی پس از ثبت ملی «روایت دوم» بافت تاریخی تهران؛ قربانی توسعه‌های نافرجام «روایت دوم» ادامه تخریب بافت تاریخی و ارزشمند ابرکوه فعالیت «دوچرخه‌های اشتراکی» در شهرداری تهران جانمایی ایستگاه‌های شارژ اتوبوس و تاکسی برقی با کمک سامانه اطلاعات مکانی آخرین وضعیت پایه پل میرداماد تهران محل آرامستان جدید تهران نهایی شد ️پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه‌های شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ اعلام جزئیات جدید از سه طبقه کردن میدان ونک شهرداری باید حامی محیط زیست باشد الزام به تقویت ساختار HSE در شهرداری ها کارزار ابلاغ و اجرای کلیه صلاحیت‌های رشته شهرسازی موضوع روز شهرسازان ایران مصاحبه اختصاصی با «دکتر شیوا آراسته» درباره پارک قیطریه تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

0

توافقات تازه‌ای در جهت رفع معارضین شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) حاصل می‌شود

  • کد خبر : 12120
  • 20 جولای 2023 - 13:30
توافقات تازه‌ای در جهت رفع معارضین شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) حاصل می‌شود
سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، با اشاره به تخریب سردر ورودی پادگان جی در محدوده مربوط به وزارت دفاع، ابراز امیدواری کرد به زودی توافقات تازه‌ای در خصوص آزادسازی پوسته اجرایی شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) حاصل شود.

به گزارش پایگاه خبری نوین شهرساز به نقل از روابط عمومی معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، “مهدی صداقتی” سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران که در نشست شورای راهبری پروژه‌های احداث بلوار بهار و شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) سخن می‌گفت، پیگیری مستمر امور مربوط به رفع معارضین را پیش‌نیازی اساسی در تسریع عملیات اجرایی این پروژه‌ها خواند و یادآور شد: تخریب سر در ورودی پادگان جی در محدوده وزارت دفاع، نتیجه تعامل سازنده مدیریت شهری پایتخت با این وزارتخانه بوده و زمینه تسریع عملیات احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) را فراهم ساخته است. “صداقتی” با بیان اینکه کارگاه پروژه احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره)، علیرغم رفت و آمد از ورودی مربوط به وزارت دفاع همواره فعال بوده است، یادآور شد: از این پس تمام ترددها از ورودی دیگری صورت می‌گیرد.

ضمنا فعالیت عمرانی با تلاش برای حفاری و احداث شمع‌ها در بخش مربوط به ارتش نیز ادامه دارد و عملیات خاکبرداری نیز به زودی در این جبهه کاری آغاز خواهد شد. وی با تاکید بر اینکه تمام جبهه‌های کاری آزادسازی شده در طول مسیر پروژه باید به سرعت فعال شوند، از پیشرفت ۱۰ درصدی عملیات احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) خبر داد و گفت: به زودی با توجه به پیگیری‌های انجام شده، توافقات دیگری در جهت رفع معارضین موجود حاصل خواهد شد. به گفته سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، با ساماندهی ورودی پادگان جی، اجرای بخشی از زیرگذر ۱۲۰۰ متری و تونل ۲۶۰ متری تقاطع میدان شهیدان(جی) از قسمت زیرین اراضی پادگان (در تراز منفی یک) به سمت میدان فتح تسهیل خواهد شد.

همچنین در نخستین نشست شورای راهبری پروژه‌های احداث بلوار بهار و شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) علاوه بر “مهدی صداقتی” سرپرست سازمان مهندسی و عمران شهر تهران، “محمدصادق خیرخواه” مدیرعامل سازمان مشاور فنی و مهندسی شهر تهران، معاونان فنی و عمرانی شهرداری‌های مناطق ۹ و ۱۸ و جمعی از دست‌اندرکاران اجرایی این پروژه‌ها حضور داشتند.

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=12120

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.