بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : شنبه, ۲۹ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Saturday, 18 May , 2024

اخبار ویژه

فعالیت «دوچرخه‌های اشتراکی» در شهرداری تهران جانمایی ایستگاه‌های شارژ اتوبوس و تاکسی برقی با کمک سامانه اطلاعات مکانی آخرین وضعیت پایه پل میرداماد تهران محل آرامستان جدید تهران نهایی شد ️پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه‌های شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ اعلام جزئیات جدید از سه طبقه کردن میدان ونک شهرداری باید حامی محیط زیست باشد الزام به تقویت ساختار HSE در شهرداری ها کارزار ابلاغ و اجرای کلیه صلاحیت‌های رشته شهرسازی موضوع روز شهرسازان ایران مصاحبه اختصاصی با «دکتر شیوا آراسته» درباره پارک قیطریه تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟ اجرای برنامه‌های جامع برای شهر تهران آراستگی و نظافت شهر تهران اولویت اول معاونت خدمات شهری است جمع‌آوری ۲۲۰۰ تن پسماند در منطقه ۱۵ برای خرید خانه در منطقه ۹ به چند میلیارد تومان پول نیاز است؟

0

خطوط اتوبوسرانی تهران براساس تعداد مسافر تغییر می‌کند

  • کد خبر : 12184
  • 24 جولای 2023 - 7:51
خطوط اتوبوسرانی تهران براساس تعداد مسافر تغییر می‌کند
مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی شهر تهران در مورد طرح بازمهندسی خطوط اتوبوسرانی توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش پایگاه خبری نوین شهرساز، مهدی علیزاده در مورد جزئیات طرح بازمهندسی خطوط اتوبوسرانی تهران گفت: از ابتدای تیرماه مهندسی خطوط آغاز شده که در این راستا پنج خط اتوبوسرانی بازمهندسی شدند و تعداد ۵۷ دستگاه اتوبوس از خطوط خارج و ۶۷ دستگاه مینی بوس جایگزین شدند.

وی با بیان اینکه خطوط اتوبوسرانی میدان امام حسین-پایانه بهشتی، شهرک رسالت-میدان محمدیه، اتوبوس پارکینگ شهرری به پایانه متروی شهرری و دهکده به پایانه متروی ایران خودرو باز مهندسی شده است،گفت: بررسی باز مهندسی خط اتوبوس خیابان معلم به میدان ولیعصر (ع) نیز انجام شده است و طی روزهای آتی به مرحله اجرا می رسد.

علیزاده با تأکید بر اینکه این باز مهندسی در راستای ارتقاء بهره وری از اتوبوس‌های موجود و استفاده در خطوط پر تردد است، تصریح کرد: شهر به طور مداوم در حال تغییر است و رفتار ترافیکی مردم نیز به تبع آن تغییر می کند، مطمئنا تعدادی از خطوط را باید از اتوبوس به مینی بوس تبدیل کنیم چراکه تعداد مسافران کم شده است.

وی در مورد شاخص‌های انتخاب خط برای باز مهندسی گفت: برآورد ما این است که اگر اتوبوس ما با صندلی پر یعنی ۴۰مسافر از مبدا به مقصد برسد این خط برای فعالیت اتوبوس خوب است و در غیر این صورت خط در لیست باز مهندسی قرار خواهد گرفت.

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=12184

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.