بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : چهارشنبه, ۲۸ شهریور , ۱۴۰۳ Wednesday, 18 September , 2024

اخبار ویژه

آب انبار چاله خشتی پیشوای ورامین؛ غرق در رطوبت، به سوی فرونشست حمایت متخصصان شهرسازی از تصدی وزارت راه و شهرسازی توسط خانم فرزانه صادق مالواجرد بافت تاریخی شیراز؛ رو به تخریب و نابودی، حتی پس از ثبت ملی «روایت دوم» بافت تاریخی تهران؛ قربانی توسعه‌های نافرجام «روایت دوم» ادامه تخریب بافت تاریخی و ارزشمند ابرکوه فعالیت «دوچرخه‌های اشتراکی» در شهرداری تهران جانمایی ایستگاه‌های شارژ اتوبوس و تاکسی برقی با کمک سامانه اطلاعات مکانی آخرین وضعیت پایه پل میرداماد تهران محل آرامستان جدید تهران نهایی شد ️پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه‌های شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ اعلام جزئیات جدید از سه طبقه کردن میدان ونک شهرداری باید حامی محیط زیست باشد الزام به تقویت ساختار HSE در شهرداری ها کارزار ابلاغ و اجرای کلیه صلاحیت‌های رشته شهرسازی موضوع روز شهرسازان ایران مصاحبه اختصاصی با «دکتر شیوا آراسته» درباره پارک قیطریه تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود

0

چمران: هتل ۴۳ طبقه ولنجک روی گسل نیست

  • کد خبر : 13966
  • 12 نوامبر 2023 - 11:16
چمران: هتل ۴۳ طبقه ولنجک روی گسل نیست
رئیس شورای شهر تهران در حاشیه جلسه علنی امروز شورای شهر تهران با تاکید بر اینکه هتل ۴۳ طبقه ولنجک روی گسل ساخته نشده است، گفت: متأسفانه عده‌ای بی اطلاع موضوعاتی می‌نویسند که از ابتدا تا انتهایش غلط است

به گزارش پایگاه خبری نوین شهر ساز، مهدی چمران تاکید کرد: این هتل ۴۳ طبقه نه خارج از محدوده ساخته شده و نه روی گسل، البته معاونت شهرسازی شهرداری تهران توضیح کاملی در این زمینه داده است.

رئیس شورای شهر تهران همچنین در پاسخ به پرسشی مبنی بر اینکه مسئولان نمایشگاه بین‌المللی خواستار ساخت مترو در این محدوده هستند، گفت: طراحی مترو مانند طراحی یک پارک کوچک و محلی نیست؛ ۴۰ سال پیش در خصوص طراحی مترو اقداماتی صورت گرفته و ما هم آن را دنبال کرده‌ایم.

چمران گفت: البته بنده موافق کشیده شدن مترو در این بخش هستم تا شاید بخشی از مشکلات ترافیکی برطرف شود. نباید ما به مردم آزار و اذیت برسانیم این را هم بگویم که با ساخت مترو در این بخش هم مشکل حل نمی‌شود..

وی افزود: خط مترو که مانند خط اتوبوس نیست طراحی آن مربوط به گذشته است البته می‌توانیم بعد از تکمیل خطوط؛ برای این بخش هم می‌توان مترویی ساخت، اما مردم باید چند سال منتظر بمانند و ترافیک را در این محدوده تحمل کنند ۵ سال یا ۲۰ سال؛ باید برای این بخش فکری کرد.

وی در خصوص ورود هیأت چینی به ایران نیز گفت: گزارش مختصری دریافت کرده‌ایم کار‌ها خوب پیش می‌رود، اما هنوز به مرحله تفاهم و قرارداد کامل نرسیده‌اند.

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=13966

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.