بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : یکشنبه, ۱۳ اسفند , ۱۴۰۲ Sunday, 3 March , 2024

اخبار ویژه

قفل ریزش قیمت مسکن شکسته می شود؟ ورود شورا به وضعیت درختان پادگان ۰۶/ مدیری که پادگان را هم باغ اعلام کرد هم غیر باغ! ۳٠ دستگاه اتوبوس جدید به ناوگان اتوبوسرانی منطقه ۲۱ افزوده شد ساماندهی دستفروشان با برپایی بازارچه عیدانه در میدان خراسان تعیین تکلیف پروژه‌های ساختمانی غیرفعال در پایتخت گرمخانه ها آماده پذیرش بی خانمان ها هستند حل ‌اختلاف ۲۰ساله شرکت آب‌منطقه‌ای، شهرداری و موقوفه مولاوردیخانی در قزوین سرمایه‌گذاری جهت تولید خودروی برقی در همدان جریمه در انتظار نامزدهای انتخاباتی برای تخلفات تبلیغات کاهش ۴۰ درصدی درخواست صدور پروانه‌های ساختمانی در مشهد پروژه‌های ساختمانی غیرفعال و رهاشده به صورت برخط پایش می‌شوند بهای پایه طرح ترافیک ۷۵ هزار تومان می‌شود/ عوارض ۳۵ درصدی برای مجوز احداث آنتن‌ و دکل‌ها فعالیت اتوبوس‌های منتهی به بازار و مراکز خرید تا ساعت ۲۳ کمتر از دوسال تا راه‌اندازی پروژه بزرگ‌ترین شهربازی تهران تکمیل سه سازه پارکینگ در تهران تا تابستان ۱۴۰۳ تامین زمین برای احداث نخستین اورژانس بازار تهران گره‌گشایی از تهران با بودجه ۱۴۰۳/ شهروندان منتظر اتفاقات خوب حمل و نقلی باشند استفاده از کودکان در مدیریت پسماند ممنوع است آخرین وضعیت درختان پادگان ۰۶ قانونی شدن دستفروشی

1
کتاب فارسی

برندینگ شهری

  • کد خبر : 14163
  • 21 نوامبر 2023 - 13:40
برندینگ شهری
کتاب برندینگ شهری نوشته صدیقه تدریس حسنی توسط مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران منتشر شده است .

امروزه تصویر، دلالت‌های ذهنی و کلا انتقال حس خوشایند به مخاطبین و شهروندان یکی از هدف‌های اصلی هر شهر است که در مطالعات مدیریت شهری از آن به عنوان برندسازی شهری نام برده می‌شود. برندسازی شهری تلاشی است برای طراحی، شکل‌دهی و یا تغییر تصاویر ذهنی مخاطبان که با تمرکز بر جذابیت‌ها و پتانسیل‌های منحصر به فرد یک شهر، امکان ارزش آفرینی برای دارایی‌های مشهود و نامشهود شهرها را فراهم می‌کند. نام شهر همیشه تصویری در ذهن شنوندگان تداعی م یکندکه این تصویر می تواند ناشی از ارتباط و تعامل واقعی با آن شهر و یا از طریق دیده‌ها و شنیده‌ها باشد. همچنین این تصویر می‌تواند ابعاد مختلفی از جمله اجتماعی، اقتصادی، کالبدی و معماری و یا تاریخی داشته باشد. هدف برندسازی شهری تغییر و بهبود این تصویر در ذهن ساکنان شهر و سایر مخاطبان است.

فهرست مطالب کتاب برندینگ شهری :

  • سخن نخست
  • پیشگفتار
  • اهمیت خلق برند
  • فرآیند برندسازی
  • خلق ارزش برند
  • برندسازی شهری
  • منابع
  • نمایه
  • واژه‌نامه

هم چنین می توانید کتاب الزامات ترافیکی ساختمان ها (مبحث ۲۳ مقررات ملی ساختمان) از سایت نوین شهرساز به صورت رایگان دانلود نمایید.

کتاب برندینگ شهری نوشته صدیقه تدریس حسنی توسط مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی شهر تهران تهیه شده است و به صورت PDF از لینک زیربه صورت رایگان از سایت نوین شهرساز قابل دانلود می باشد.

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=14163

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 1در انتظار بررسی : 1انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.