بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : پنج شنبه, ۴ مرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 25 July , 2024

اخبار ویژه

بافت تاریخی تهران؛ قربانی توسعه‌های نافرجام «روایت دوم» ادامه تخریب بافت تاریخی و ارزشمند ابرکوه فعالیت «دوچرخه‌های اشتراکی» در شهرداری تهران جانمایی ایستگاه‌های شارژ اتوبوس و تاکسی برقی با کمک سامانه اطلاعات مکانی آخرین وضعیت پایه پل میرداماد تهران محل آرامستان جدید تهران نهایی شد ️پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه‌های شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ اعلام جزئیات جدید از سه طبقه کردن میدان ونک شهرداری باید حامی محیط زیست باشد الزام به تقویت ساختار HSE در شهرداری ها کارزار ابلاغ و اجرای کلیه صلاحیت‌های رشته شهرسازی موضوع روز شهرسازان ایران مصاحبه اختصاصی با «دکتر شیوا آراسته» درباره پارک قیطریه تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟ اجرای برنامه‌های جامع برای شهر تهران آراستگی و نظافت شهر تهران اولویت اول معاونت خدمات شهری است

0

افزایش اعتبارات نگهداری تجهیزات ترافیکی در بودجه سال آینده شهرداری تهران

  • کد خبر : 16089
  • 15 فوریه 2024 - 14:00
افزایش اعتبارات نگهداری تجهیزات ترافیکی در بودجه سال آینده شهرداری تهران
مهدی گلشنی، مدیرکل حمل و نقل عمومی و منطقه شهرداری تهران افزایش چشمگیر اعتبارات نگهداری را برشمرد. تیم ترافیک مناطق در بودجه مدیریت شهری سال آینده، افزود: فرآیند جذب نیروی انسانی در شهرداری تهران سخت و طولانی است و برای جبران کمبود نیروی متخصص در مناطق باید از […]

به گزارش پایگاه خبری نوین شهرساز، مهدی گلشنی، مدیرکل حمل و نقل عمومی و منطقه شهرداری تهران افزایش چشمگیر اعتبارات نگهداری را برشمرد. تیم ترافیک مناطق در بودجه مدیریت شهری سال آینده، افزود: فرآیند جذب نیروی انسانی در شهرداری تهران سخت و طولانی است و برای جبران کمبود نیروی متخصص در مناطق باید از توان بخش خصوصی استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس بخشنامه، اختیارات به مناطق تفویض شده است معاونت حمل و نقل و ترافیک می توانند بخشی از اعتبارات خود را صرف دستگاه نظارت، دریافت مشاور و انجام مطالعات کنند، گفت: از جمله آثار و نتایج مثبت بخشنامه مذکور، افزایش تعداد طرح ها و تصویب و اجرای آن است که نشان دهنده توسعه خدمات در حوزه حمل و نقل و ترافیک.

گلشنی با ارزیابی مناطقی که نسبت به جمع آوری پل های عابر پیاده بلااستفاده از سطح شهر اقدام کرده اند، گفت: همزمان با جمع آوری پل های ناکارآمد باید آموزش و فرهنگ سازی لازم نیز انجام شود تا به جای مطالبه نصب پل های عابر پیاده، شهروندان از مدیریت شهری بخواهند که گذرگاه های عابر پیاده را آرام و ایمن کنند و خطوط عابر پیاده، نصب سرپناه و نصب علائم راهنمایی و رانندگی را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه در مدیریت مردم محور تردد راحت و ایمن در خیابان حق همه شهروندان است و عابران پیاده باید در اولویت باشند نه خودروها، تصریح کرد: حوزه های اصلاح هندسی و اجرای طرح های عبوری در معابر با عرض کمتر از ۳۰ متر برای خود مطالعه و تصمیم گیری می کنند و نیازی به دخالت سازمان حمل و نقل و ترافیک نیست و تنها با هماهنگی ستاد در اجرای پروژه های بزرگی که اثرات فرامنطقه ای دارند تصمیم لازم اتخاذ شود. .

وی به اهمیت و ضرورت آموزش و تجهیز پارک ها اشاره کرد آموزش ویال وی در مناطق تصریح کرد: در بسیاری از مناطق ظرفیت های خوبی در زمینه آموزش ترافیک وجود دارد و انتظار می رود اعتبارات در این زمینه افزایش یابد تا بتوان اقدامات ارزنده تری در زمینه آموزش ترافیک و توسط با استفاده از ظرفیت مناطق، برنامه های آموزشی باید بیشتر توسعه یابد، ضمن اینکه ایجاد مسیرها و گشت ها در مناطق نیز باید پیگیری شود تا به نتیجه اجرایی برسد.

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=16089

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.