بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : یکشنبه, ۲۳ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Sunday, 12 May , 2024

اخبار ویژه

فعالیت «دوچرخه‌های اشتراکی» در شهرداری تهران جانمایی ایستگاه‌های شارژ اتوبوس و تاکسی برقی با کمک سامانه اطلاعات مکانی آخرین وضعیت پایه پل میرداماد تهران محل آرامستان جدید تهران نهایی شد ️پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه‌های شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ اعلام جزئیات جدید از سه طبقه کردن میدان ونک شهرداری باید حامی محیط زیست باشد الزام به تقویت ساختار HSE در شهرداری ها کارزار ابلاغ و اجرای کلیه صلاحیت‌های رشته شهرسازی موضوع روز شهرسازان ایران مصاحبه اختصاصی با «دکتر شیوا آراسته» درباره پارک قیطریه تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟ اجرای برنامه‌های جامع برای شهر تهران آراستگی و نظافت شهر تهران اولویت اول معاونت خدمات شهری است جمع‌آوری ۲۲۰۰ تن پسماند در منطقه ۱۵ برای خرید خانه در منطقه ۹ به چند میلیارد تومان پول نیاز است؟

0

جمع‌آوری ۲۲۰۰ تن پسماند در منطقه ۱۵

  • کد خبر : 16768
  • 16 آوریل 2024 - 19:01
جمع‌آوری ۲۲۰۰ تن پسماند در منطقه ۱۵
عوامل یگان حفاظت شهرداری تهران پشتیبانی‌های لازم را در اجرای طرح ساماندهی آسیب اجتماعی در منطقه ۱۵ انجام دادند.

سرهنگ سیدهادی موسوی، مشاور شهردار تهران و فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران  در گفت‌وگو با پایگاه خبری نوین شهرساز در تشریح جزییات اجرای طرح ساماندهی اجتماعی که روز گذشته ۲۷ فروردین ماه ۱۴۰۲، در سطح منطقه ۱۵ برگزار شد، گفت: بنا به درخواست شهردار منطقه ۱۵ همکاران ما در یگان حفاظت شهرداری تهران برای برقراری نظم و پوشش انتظامی و مراقبتی در طول اجرا به موقعیت اعزام و در محل حاضر شدند.


فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران افزود: ماموریت یگان حفاظت شهرداری تهران در این طرح با حضور عوامل منطقه جهت برخورد با کلونی های جمع اوری و نگهداری پسماند و جمع آوری معتادان متجاهر و افراد بی‌سرپناه و کارتن‌خواب در سطح منطقه آغاز شد.


موسوی ادامه داد: براساس اطلاعات و آمار احصاء شده در اجرای طرح بالغ بر ۲ هزارو ۲۰۰ تن پسماند به همراه ۳۰ گاری از واحدهای غیرمجاز جمع آوری پسماند ضبط و منتقل شد.


وی بیان کرد: در حوزه معتادان متجاهر نیز در زمان اجرای این طرح در منطقه، ۱۵ معتاد متجاهر و کارتن خواب از سطح منطقه جمع آوری و تحویل عوامل ذی‌ربط در این بخش شدند.


فرمانده یگان حفاظت شهرداری تهران تاکید کرد: همکاران من در یگان حفاظت شهرداری تهران از زمان آغاز اجرای طرح تا به امروز پشتیبانی های لازم حفاظتی و مراقبتی را بنا به ابلاغ شهردار تهران در دستور کار خود قرار دادند و تا انتهای این طرح نیز پشتیبانی های لازم را از سازمان ها و مناطق شهرداری تهران خواهند داشت.

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=16768

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.