تاریخ : دوشنبه, ۲۴ اردیبهشت , ۱۴۰۳ Monday, 13 May , 2024

اخبار ویژه

فعالیت «دوچرخه‌های اشتراکی» در شهرداری تهران جانمایی ایستگاه‌های شارژ اتوبوس و تاکسی برقی با کمک سامانه اطلاعات مکانی آخرین وضعیت پایه پل میرداماد تهران محل آرامستان جدید تهران نهایی شد ️پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه‌های شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ اعلام جزئیات جدید از سه طبقه کردن میدان ونک شهرداری باید حامی محیط زیست باشد الزام به تقویت ساختار HSE در شهرداری ها کارزار ابلاغ و اجرای کلیه صلاحیت‌های رشته شهرسازی موضوع روز شهرسازان ایران مصاحبه اختصاصی با «دکتر شیوا آراسته» درباره پارک قیطریه تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟ اجرای برنامه‌های جامع برای شهر تهران آراستگی و نظافت شهر تهران اولویت اول معاونت خدمات شهری است جمع‌آوری ۲۲۰۰ تن پسماند در منطقه ۱۵ برای خرید خانه در منطقه ۹ به چند میلیارد تومان پول نیاز است؟

نوین شهرساز – بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی ایران

درباره نوین شهرساز

شهرسازی نوین به عنوان تخصصی ترین مرکز تولید محتوای شهرسازی کشور از سال ۱۳۸۹ در قالب یک وبلاگ دانشجویی آغاز به کار نمود و تا امروز پیشتاز در تولید محتوای اختصاصی شهرسازی و ایده‌پردازی شهرسازی می باشد.مجموعه نوین شهرساز در سال ۱۳۹۹ موفق به کسب مجوز پایگاه خبری از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی به شماره ۸۷۰۴۲ به عنوان پایگاه خبری رشته شهرساری و معماری شده است.

 

شهرسازی نوین یک گروه نیست، شهرسازی نوین یک مسیر مقدس در جهت اصلاح وضع فعلی شهرسازی ایران است. سالهاست می کوشیم تا قدمی، قلمی ، حرکتی در راستای خدمت به جامعه شهرسازی و معماری کشور داشته باشیم و این حسن نیت ما بر همگان ثابت شده است.

بعد از سالها تدریس و مشاوره ، برگزاری همایش و نشست های تخصصی ، اردوهای علمی، تولید خدمات آموزشی و … امروز در قالب یک وب سایت رسمی به عنوان بزرگترین سایت خبری و آموزشی در حوزه شهرسازی و معماری کشور پا به عرصه خدمت گذاشته است.

تیم تحریریه پایگاه خبری نوین شهرساز فصلنامه الفبای شهر

میلاد مبارکی نوین

موسس و مدیر مسئول

رسول طباطبایی

سید رسول طباطبایی

سردبیر