بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : دوشنبه, ۲۴ آذر , ۱۴۰۴ Monday, 15 December , 2025

اخبار ویژه

افتضاح مرمتی پس از تخریب تعمدی سردر بقعه سیدون ابرکوه تشکیل پرونده برای طرفین درگیری ماموان سد معبر شهرداری قزوین گزارش های نگران کننده از وضعیت یخچال های تاریخی ابرکوه تخریب و تجاوز در عرصه و حریم قــلـعـه دخــتـر کــرمـان حفاری غیرمجاز با ماشین آلات سنگین در گورستان تاریخی ساراخاتون ابرکوه قلعه شَهرَسب ابرکوه، هزارتوی خشتی باشکوه روایتی دیگر از تخریب بافت تاریخی ابرکوه بر مزار دکتر فرهاد نظری بافت تاریخی شیراز؛ در حصار حرم شاهچراغ یادی از زنده یاد دکتر فرهاد نظری در برنامه زنده «مان» شبکه چهار سیما کارزار «درخواست جلوگیری از تخریب و تعرض به میراث فرهنگی ایران» منتشر شد. تابلوی شهرساز ممنوع در مسابقه طراحی خانه در خلیج فارس – جزیره بوموسی عملیات اجرائی # توسعه _ غصبی _ حرم حضرت شاهچراغ (ع) در شیراز بدون اخذ هیچ گونه مصوبه‌ای از شورایعالی معماری و شهرسازی آغاز شد. بافت تاریخی شیراز؛ رو به تخریب و نابودی، حتی پس از ثبت ملی «روایت سوم» آب انبار چاله خشتی پیشوای ورامین؛ غرق در رطوبت، به سوی فرونشست حمایت متخصصان شهرسازی از تصدی وزارت راه و شهرسازی توسط خانم فرزانه صادق مالواجرد بافت تاریخی شیراز؛ رو به تخریب و نابودی، حتی پس از ثبت ملی «روایت دوم» بافت تاریخی تهران؛ قربانی توسعه‌های نافرجام «روایت دوم» ادامه تخریب بافت تاریخی و ارزشمند ابرکوه فعالیت «دوچرخه‌های اشتراکی» در شهرداری تهران

1
مقاله فارسی

برندسازی شهری

  • کد خبر : 3338
  • 02 می 2020 - 11:03
برندسازی شهری
چارچوب نظری برای درک برندسازی شهری و مديريت آن، از طريق بررسی بازاريابی شهری و برندسازی شركت‌ها

هسته اصلی اين مقاله ارائه يک چارچوب نظری برای درک برندسازی شهری و مديريت آن، از طريق بررسی بازاريابی شهری و برندسازی شركت‌ها می‌باشد و همچنين برندسازی شهری به عنوان راهی مناسب برای دانلود رایگان توصيف و پياده‌سازی بازاريابی شهری مطرح شده است. همانگونه كه برخورد و رويارويی با شهر، ازطريق ادراك تصاوير اتفاق می‌افتد, كاربرد بازاريابی شهری هم تا حد زيادی وابسته به زيرساخت، ارتباطات و مديريت تصوير شهری است. بنابراين هدف بازاريابی شهری، كه به نوبه خود نقطه شروعی برای توسعه برندسازی شهری است، تصوير شهری می‌باشد . مناسب‌ترين مفهوم براي درك كاربرد بازاريابي در شهرها، مفهوم توسعه يافته نام تجاري شركت‌ها است، كه با تغييرات لازم در شهرها بكار برده می‌شود. برندسازی شهری از يك سو، مبنايی را برای سياست‌های در حال توسعه به منظور دنبال كردن توسعه اقتصادی فراهم می‌آورد و در عين حال، به عنوان وسيله‌ای برای ساكنان شهر به منظور تعيين هويت شهر خود بكار برده می‌شود.

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=3338

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.