بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024

اخبار ویژه

بافت تاریخی تهران؛ قربانی توسعه‌های نافرجام «روایت دوم» ادامه تخریب بافت تاریخی و ارزشمند ابرکوه فعالیت «دوچرخه‌های اشتراکی» در شهرداری تهران جانمایی ایستگاه‌های شارژ اتوبوس و تاکسی برقی با کمک سامانه اطلاعات مکانی آخرین وضعیت پایه پل میرداماد تهران محل آرامستان جدید تهران نهایی شد ️پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه‌های شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ اعلام جزئیات جدید از سه طبقه کردن میدان ونک شهرداری باید حامی محیط زیست باشد الزام به تقویت ساختار HSE در شهرداری ها کارزار ابلاغ و اجرای کلیه صلاحیت‌های رشته شهرسازی موضوع روز شهرسازان ایران مصاحبه اختصاصی با «دکتر شیوا آراسته» درباره پارک قیطریه تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟ اجرای برنامه‌های جامع برای شهر تهران آراستگی و نظافت شهر تهران اولویت اول معاونت خدمات شهری است

2
معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان

بازدید از روند اجرایی پروژه های مسکن مهر و بازآفرینی استان همدان

  • کد خبر : 4293
  • 07 می 2020 - 17:17
بازدید از روند اجرایی پروژه های مسکن مهر و بازآفرینی استان همدان
سرپرست معاونت مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان همدان به همراه روسای حوزه خود از روند اجرایی پروژه های مسکن مهر و بازآفرینی استان بازدید به عمل آورد.

به گزارش نوین شهرساز، «مجید صالحی امیر» در بازدید از پروژه ۱۲۰ واحدی مسکن مهر خیرین مسکن ساز و جاده دسترسی آن گفت: این پروژه با اتمام محوطه سازی و زیرسازی و نیز آسفالت جاده دسترسی ، طی قراردادی به مبلغ یک میلیارد تومان از محل اعتبارات سازمان ملی زمین و مسکن با پیمانکار منعقد شده و تا پایان اردیبهشت ماه به بهره برداری خواهد رسید.

صالحی در بازدید از پروژه ۷۲ واحدی مسکن مهر کولاد کومه گفت: این پروژه، باقی مانده پروژه های مسکن مهر بوده که ۴۸ واحد آن در سالهای گذشته احداث و تحویل شده است و ۲۴ واحد باقی مانده با پیگیری های اداره کل و علیرغم داشتن مشکلات حقوقی در حال اتمام است که ۱۲ واحد آن تا پایان اردیبهشت و ۱۲ واحد دیگر تا پایان تیر به اتمام خواهد رسید.

وی در بازدید از پروژه بهداشتی، درمانی، قرآنی و فرهنگی امام علی (ع) همدان نیز توضیح داد: این پروژه توسط اداره کل و با اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری ایران و با هدف ترویج فرهنگ قرآن و ایجاد مرکز درمانی و ایجاد کانون فرهنگی و ورزشی برای جوانان و نوجوانان حصار امام خمینی در حال احداث است.

طبق گفته های صالحی، این پروژه درحال حاضر در مرحله احداث اسکلت بوده و پیش بینی می شود با تامین اعتبار لازم در سال آینده به بهره برداری برسد.

وی در پایان از پروژه خانه قرآن و عترت در محله کوی خضر همدان بازدید نموده و گفت: این پروژه در چهار طبقه و با هدف ترویج فرهنگ قرآن و همچنین امور فرهنگی در کوی خضر همدان و ایجاد مکانی برای امورات کارآفرینی و توسط اداره کل از محل اعتبارات شرکت بازآفرینی شهری احداث گردیده است.

صالحی در پایان خاطرنشان ساخت: پیشرفت فیزیکی این پروژه ۹۰ درصد بوده و پیش بینی می شود تا پایان شهریور ماه سالجاری به بهره برداری برسد.

به کانال تلگرام نوین شهرساز بپیوندید

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=4293
  • نویسنده : محمدرضا خانه داری شاهوردی
  • ارسال توسط :
  • منبع : پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی
  • 263 بازدید
  • بدون دیدگاه

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.