بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024

اخبار ویژه

بافت تاریخی تهران؛ قربانی توسعه‌های نافرجام «روایت دوم» ادامه تخریب بافت تاریخی و ارزشمند ابرکوه فعالیت «دوچرخه‌های اشتراکی» در شهرداری تهران جانمایی ایستگاه‌های شارژ اتوبوس و تاکسی برقی با کمک سامانه اطلاعات مکانی آخرین وضعیت پایه پل میرداماد تهران محل آرامستان جدید تهران نهایی شد ️پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه‌های شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ اعلام جزئیات جدید از سه طبقه کردن میدان ونک شهرداری باید حامی محیط زیست باشد الزام به تقویت ساختار HSE در شهرداری ها کارزار ابلاغ و اجرای کلیه صلاحیت‌های رشته شهرسازی موضوع روز شهرسازان ایران مصاحبه اختصاصی با «دکتر شیوا آراسته» درباره پارک قیطریه تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟ اجرای برنامه‌های جامع برای شهر تهران آراستگی و نظافت شهر تهران اولویت اول معاونت خدمات شهری است

0
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران

ضرورت بازنگری طرح‌های هادی، جامع و تفصیلی با نزدیک شدن به افق پایان / اهمیت نگاه ویژه به ۹۶۰ هکتار بافت فرسوده در غرب استان تهران

  • کد خبر : 5704
  • 17 می 2020 - 9:08
ضرورت بازنگری طرح‌های هادی، جامع و تفصیلی با نزدیک شدن به افق پایان / اهمیت نگاه ویژه به ۹۶۰ هکتار بافت فرسوده در غرب استان تهران
«خلیل محبت خواه»، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران با حضور در شهریار با فرماندار این شهرستان و ملارد بازدید و بر ضرورت بازنگری طرح‌های هادی، جامع و تفصیلی تاکید کرد.

به گزارش نوین شهرساز و به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، «خلیل محبت خواه»، مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در دیدار با طاهری فرماندار شهریار و برنجی فرماندار ملارد، ضمن با اهمیت بر شمردن ۹۶۰ هکتار بافت فرسوده در منطقه غرب استان تهران اظهار داشت: بنابر تقاضای فرمانداران شهرستان‌های مذکور جلسات کمیته فنی کمیسیون‌ها و کارگروه‌های معاونت شهرسازی و معماری طی تعامل صورت گرفته با این معاونت در مناطق شهرستانی برگزار خواهد شد.

محبت خواه در ادامه با اشاره به تراکم بالای جمعیت در شهرستان‌های شهریار و ملارد و تاکید بر نیاز به بازنگری طرح‌های جامع، هادی و تفصیلی که به افق پایان طرح نزدیک و در دست بررسی هستند، گفت: توسعه شهری بدون مشارکت شهروندان غیر ممکن است. به همین خاطر تاکید داریم  در بازنگری‌ها از اعضای شورای شهرها به عنوان نمایندگان مردم در جلسات استفاده شود.

وی گفت: بارگزاری جمعیتی در شهرهای اطراف استان تهران بسیار بالا بوده و طی ۱۰ سال آینده با توجه به پیش‌بینی‌های جمعیتی، افزایش تصاعدی هم خواهیم داشت. به همین منظور لازم است بازنگری طرح‌های توسعه‌ای لحاظ شده و باید به شهرها به عنوان موجودی زنده و پویا نگاه شود که هرگونه خدمات رسانی سبب ارتقای کیفیت زندگی می‌شود.

مدیر کل راه و شهرسازی استان تهران در جریان بازدید از اداره شهریار و دیدار با فرمانداران ملارد و شهریار از سایت مسکن مهر صفادشت نیز بازدید و در جریان مشکلات و موانع توسعه‌ای این سایت قرار گرفت.

محبت خواه در پایان از شروع ساخت مجدد ساختمان فرهنگی هنری شهرستان ملارد و رایزنی برای حل مشکلات ساکنان شهرک ۴ هزار نفری شهرستان ملارد به عنوان ناحیه منفصل شهری خبر داد.

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=5704

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.