بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024

اخبار ویژه

بافت تاریخی تهران؛ قربانی توسعه‌های نافرجام «روایت دوم» ادامه تخریب بافت تاریخی و ارزشمند ابرکوه فعالیت «دوچرخه‌های اشتراکی» در شهرداری تهران جانمایی ایستگاه‌های شارژ اتوبوس و تاکسی برقی با کمک سامانه اطلاعات مکانی آخرین وضعیت پایه پل میرداماد تهران محل آرامستان جدید تهران نهایی شد ️پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه‌های شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ اعلام جزئیات جدید از سه طبقه کردن میدان ونک شهرداری باید حامی محیط زیست باشد الزام به تقویت ساختار HSE در شهرداری ها کارزار ابلاغ و اجرای کلیه صلاحیت‌های رشته شهرسازی موضوع روز شهرسازان ایران مصاحبه اختصاصی با «دکتر شیوا آراسته» درباره پارک قیطریه تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟ اجرای برنامه‌های جامع برای شهر تهران آراستگی و نظافت شهر تهران اولویت اول معاونت خدمات شهری است

0
در نشست شهرداری منطقه 13 انجام شد:

اختصاص نماد برای محلات/ رضایتمندی شهروندان از اقدامات شهرداری منطقه ۱۳

  • کد خبر : 6558
  • 24 می 2020 - 10:11
اختصاص نماد برای محلات/ رضایتمندی شهروندان از اقدامات شهرداری منطقه ۱۳
«دکتر میرلوحی»، در نشست صمیمی با شهردار منطقه۱۳ و شورایاری محلات ، رضایتمندی شهروندان و ماندگاری ساکنین در بافت فرسوده را حاصل همکاری مسئولانه ، دلسوزانه و همدلانه بین مدیریت شهری منطقه۱۳ و شورایاری دانست.

به گزارش نوین شهرساز و به نقل از پارسینه؛ «دکتر میر لوحی»، عضو شورای اسلامی شهر تهران در جمع شورایاری محلات سیزده گانه ضمن ابراز خرسندی از همکاری مسئولانه ، دلسوزانه و همدلانه بین مدیریت شهری منطقه۱۳ و شورایاری که با اقدامات موثر و شاخص مختلف در محلات نمود پیدا کرده است ، گفت : با درایت و ابتکار آقای رحمان زاده ، اقدامات موثر وخوبی در زمینه های مختلف به ویژه قطب گردشگری شرق تهران ،بافت فرسوده و اقدامات زیر بنایی در زمینه خدمات شهری انجام شده که به رضایتمندی ساکنین محلات منجر شده و بسیار خوشحال کننده و مایه دلگرمی است .

وی به تخصیص بودجه مناسب برای شهر تهران و به تبع آن اجرای پروژه کلان و کوچک مقیاس اشاره کرد تا مسائل و مشکلات شهروندان مرتفع شود.
دکتر میر لوحی ادامه داد : به گونه ای برنامه ریزی شود تا هر محله یک نماد داشته و به واسطه آن شناخته شود که این نماد می تواند در زمینه های مختلف فرهنگی ، خدمات شهری ، معماری باشد.

تسری منابع در کل محلات و جلوگیری از انباشت سرمایه در نقاط خاص ، ایجاد منابع پایدار ، طراحی پروژه به صورت مشارکتی و اجرای برنامه های فرهنگی با تکیه بر قومیت ها از دیگر موارد مورد تاکید عضو شورای اسلامی شهر تهران بود.

در ابتدای این نشست شهردار منطقه۱۳، ضمن خیر مقدم به میهمانان و اشاره به شناسنامه و سیمای کلی منطقه، گزارشی مبسوط و کامل از عملکرد سه ساله منطقه شامل وضعیت مناسب درآمدی ، برقراری پیوند بین شهرداری و مردم ، اقدامات منطقه در بافت فرسوده ناحیه یک ، فعالیت های شاخص ، پروژه های قابل افتتاح، قطب گردشگری شرق تهران ارائه کرد و برنامه های آتی منطقه را شامل احداث ساختمان ستادی ، ایجاد قطب ورزش ، راه اندازی کارخانه در زمینه تبدیل سرشاخه های درختان به زغال گیاهی ، ساماندهی بازارچه شهرستانی ، تکمیل پروژه موزه نیروی هوایی و…. برشمرد.

در ادامه این جلسه ، دبیران شورایاری محلات سیزدگانه ضمن قدردانی از عملکرد مناسب و زیر بنایی شهردار منطقه در زمینه های مختلف از قبیل قطب گردشگری شرق تهران ، رفع سد معبر خیابان پیروزی و تمهیدات مقابله با آبگرفتگی ، مسائل و دغدغه‌های خود را بیان داشتند .

در پایان احکام دبیران کارگروه های تخصصی اهدا شد.

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=6558

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.