بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024

اخبار ویژه

بافت تاریخی تهران؛ قربانی توسعه‌های نافرجام «روایت دوم» ادامه تخریب بافت تاریخی و ارزشمند ابرکوه فعالیت «دوچرخه‌های اشتراکی» در شهرداری تهران جانمایی ایستگاه‌های شارژ اتوبوس و تاکسی برقی با کمک سامانه اطلاعات مکانی آخرین وضعیت پایه پل میرداماد تهران محل آرامستان جدید تهران نهایی شد ️پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه‌های شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ اعلام جزئیات جدید از سه طبقه کردن میدان ونک شهرداری باید حامی محیط زیست باشد الزام به تقویت ساختار HSE در شهرداری ها کارزار ابلاغ و اجرای کلیه صلاحیت‌های رشته شهرسازی موضوع روز شهرسازان ایران مصاحبه اختصاصی با «دکتر شیوا آراسته» درباره پارک قیطریه تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟ اجرای برنامه‌های جامع برای شهر تهران آراستگی و نظافت شهر تهران اولویت اول معاونت خدمات شهری است

0

آزمون‌ نظام مهندسی ۳ نوبت در سال برگزار می‌شود 

  • کد خبر : 10935
  • 28 می 2023 - 11:00
آزمون‌ نظام مهندسی ۳ نوبت در سال برگزار می‌شود 
مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان برگزاری آزمون‌های ورود به حرفه مهندسی را فرصت و انگیزه‌ای برای داوطلبان برشمرد که علاوه بر کسب صلاحیت حرفه‌ای، با رعایت مقررات ملی ساختمان و سایر اسناد و منابع ارتقای کیفی ساخت و ساز در کشور را محقق کنند.

حامد مانی‌فر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان در گفت‌وگو با خبرنگار پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی در خصوص برگزاری این دوره از آزمون ها با اشاره به اینکه آزمون طراحی معماری و دیگر در رشته ها در اردیبهشت امسال برگزار شد، از برگزاری دو دوره آزمون دیگر در سال ۱۴۰۲ خبر داد.

مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان با اشاره به پیگیری‌های شورای رقابت مبنی بر ضرورت برگزاری تعداد بیشتر آزمون، از افزایش برگزاری آزمون به سه دوره در سال خبر داد و گفت: دومین دوره آزمون در شهریور یا مهر ماه و آزمون سوم در دی یا بهمن ماه برگزار خواهد شد.

مانی‌فر توضیح داد: این ازمون‌ها با هدف احراز صلاحیت داوطلبان انجام‌ می‌شود و تلاش شده تا با طراحی سوالات مناسب، تا حد امکان بتوانیم مسیری را طراحی کنیم که بهترین‌ها انتخاب و پذیرفته شوند.

وی گفت: حدنصاب آزمون ۵۰ از ۱۰۰ است و هر متقاضی و شرکت کننده در آزمون که حدنصاب مربوطه را کسب کند با رعایت سایر شرایط قانونی پروانه اشتغال به کار دریافت خواهد کرد.

وی با اشاره به برگزاری دوره‌های آموزشی تمدید و ارتقا، آنها را به عنوان ‌مکمل ازمون‌های ورود به برشمرد و تاکید کرد: در صدد هستیم تا کیفیت دوره‌های آموزشی را که توسط سازمان‌های نظام مهندسی برگزار می‌شود ارتقا بدهیم. هدف از برگزاری آزمون و دوره‌های آموزشی ارتقای دانش مهندسان و در نهایت ارتقای کیفیت ساخت و ساز در کشور است.

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=10935

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.