بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : پنج شنبه, ۳۱ خرداد , ۱۴۰۳ Thursday, 20 June , 2024

اخبار ویژه

بافت تاریخی تهران؛ قربانی توسعه‌های نافرجام «روایت دوم» ادامه تخریب بافت تاریخی و ارزشمند ابرکوه فعالیت «دوچرخه‌های اشتراکی» در شهرداری تهران جانمایی ایستگاه‌های شارژ اتوبوس و تاکسی برقی با کمک سامانه اطلاعات مکانی آخرین وضعیت پایه پل میرداماد تهران محل آرامستان جدید تهران نهایی شد ️پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه‌های شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ اعلام جزئیات جدید از سه طبقه کردن میدان ونک شهرداری باید حامی محیط زیست باشد الزام به تقویت ساختار HSE در شهرداری ها کارزار ابلاغ و اجرای کلیه صلاحیت‌های رشته شهرسازی موضوع روز شهرسازان ایران مصاحبه اختصاصی با «دکتر شیوا آراسته» درباره پارک قیطریه تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟ اجرای برنامه‌های جامع برای شهر تهران آراستگی و نظافت شهر تهران اولویت اول معاونت خدمات شهری است

0

برگزاری رویداد «بارش» با هدف ارتقای کیفیت و افزایش هم افزایی

  • کد خبر : 11519
  • 26 ژوئن 2023 - 6:44
برگزاری رویداد «بارش» با هدف ارتقای کیفیت و افزایش هم افزایی
معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: هدف ما از برگزاری رویداد بارش ارتقای کیفیت و افزایش هم‌افزایی در روابط‌ عمومی‌های شهرداری تهران است.

محمدحامد احسانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی روابط عمومی شهرداری تهران در ادامه سلسله رویداد بارش که مخفف برنامه ارتقا روابط عمومی شهرداری تهران است، برگزار می شود.

احسانبخش ادامه داد: بارش در سه پروسه کوتاه، میان و بلندمدت یک سری برنامه در حوزه آموزشی، رویدادهای نمایشگاهی و حل مسئله ای و فضای رسانه ای و پنل برگزار می‌کند تا سطح روابط عمومی های شهرداری ارتقا پیدا کند.

وی افزود: نخستین رویداد بارش که امروز اختتامیه آن است در برج میلاد برگزار شد، ۲۲ منطقه با تیم‌های خود آمدند و ۲۵ مسئله برای آنها در نظر گرفته بودیم و سه ساعت برای حل آن زمان داشتند. در نمایشگاه امروز، روابط عمومی ها مجلات تخصصی خودشان، الکترونیکی و غیر الکترونیکی را به نمایش گذاشتند.

احسانبخش گفت: در دوره‌های بعد، برای تولیدات رسانه ای برنامه داریم و هدف ما ارتقای کیفیت و افزایش هم افزایی در روابط‌عمومی‌های شهرداری تهران است. ارزیابی نیز در دستور کار ما قرار دارد و به همین دلیل از داوران مطرح دعوت کردیم که از تک تک غرفه ها بازدید و نقاط ضعف و قوت آنها را مشخص کنند.

وی با اشاره به اینکه در این  نمایشگاه ۳۰ غرفه از مناطق، شرکت‌ها، سازمان ها و معاونت‌های شهرداری تهران شرکت کردند، افزود:  به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود. ۴برنامه در سال برای روابط‌عمومی های شهرداری تهران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما برای برگزاری نمایشگاه ظرفیت سنجی رسانه‌ای است تا از موازی کاری و تک روی در بحث رسانه‌ای جلوگیری شود.

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=11519

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.