بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : چهارشنبه, ۹ اسفند , ۱۴۰۲ Wednesday, 28 February , 2024

اخبار ویژه

سرمایه‌گذاری جهت تولید خودروی برقی در همدان جریمه در انتظار نامزدهای انتخاباتی برای تخلفات تبلیغات کاهش ۴۰ درصدی درخواست صدور پروانه‌های ساختمانی در مشهد پروژه‌های ساختمانی غیرفعال و رهاشده به صورت برخط پایش می‌شوند بهای پایه طرح ترافیک ۷۵ هزار تومان می‌شود/ عوارض ۳۵ درصدی برای مجوز احداث آنتن‌ و دکل‌ها فعالیت اتوبوس‌های منتهی به بازار و مراکز خرید تا ساعت ۲۳ کمتر از دوسال تا راه‌اندازی پروژه بزرگ‌ترین شهربازی تهران تکمیل سه سازه پارکینگ در تهران تا تابستان ۱۴۰۳ تامین زمین برای احداث نخستین اورژانس بازار تهران گره‌گشایی از تهران با بودجه ۱۴۰۳/ شهروندان منتظر اتفاقات خوب حمل و نقلی باشند استفاده از کودکان در مدیریت پسماند ممنوع است آخرین وضعیت درختان پادگان ۰۶ دستفروشی، قانونی شد؟ استخدام حدود ۵ هزار زباله‌گرد با حقوق ماهیانه ۱۵ میلیون تومان رونمایی از ۳۱ نماد استان‌های کشور در پایتخت بودجه ۶۶۷۰ میلیاردی شهرداری ارومیه تصویب شد تعرفه پارک حاشیه‌ای در شهرکرد اعلام شد ممنوعیت صدور مجوز حفاری در شهرکرد از ۱۵ اسفندماه فرآیند قراردادهای شهرداری تهران تسهیل می‌شود/ تسریع عملیات زیرساختی حوزه حمل و نقل عمومی با همکاری اداره کل امور مالی شهرداری تهران بررسی لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ شهرداری تهران در شورا

0

برگزاری رویداد «بارش» با هدف ارتقای کیفیت و افزایش هم افزایی

  • کد خبر : 11519
  • 26 ژوئن 2023 - 6:44
برگزاری رویداد «بارش» با هدف ارتقای کیفیت و افزایش هم افزایی
معاونت روابط عمومی مرکز ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تهران گفت: هدف ما از برگزاری رویداد بارش ارتقای کیفیت و افزایش هم‌افزایی در روابط‌ عمومی‌های شهرداری تهران است.

محمدحامد احسانبخش در گفت‌وگو با خبرنگار شهر اظهار کرد: نخستین نمایشگاه تخصصی روابط عمومی شهرداری تهران در ادامه سلسله رویداد بارش که مخفف برنامه ارتقا روابط عمومی شهرداری تهران است، برگزار می شود.

احسانبخش ادامه داد: بارش در سه پروسه کوتاه، میان و بلندمدت یک سری برنامه در حوزه آموزشی، رویدادهای نمایشگاهی و حل مسئله ای و فضای رسانه ای و پنل برگزار می‌کند تا سطح روابط عمومی های شهرداری ارتقا پیدا کند.

وی افزود: نخستین رویداد بارش که امروز اختتامیه آن است در برج میلاد برگزار شد، ۲۲ منطقه با تیم‌های خود آمدند و ۲۵ مسئله برای آنها در نظر گرفته بودیم و سه ساعت برای حل آن زمان داشتند. در نمایشگاه امروز، روابط عمومی ها مجلات تخصصی خودشان، الکترونیکی و غیر الکترونیکی را به نمایش گذاشتند.

احسانبخش گفت: در دوره‌های بعد، برای تولیدات رسانه ای برنامه داریم و هدف ما ارتقای کیفیت و افزایش هم افزایی در روابط‌عمومی‌های شهرداری تهران است. ارزیابی نیز در دستور کار ما قرار دارد و به همین دلیل از داوران مطرح دعوت کردیم که از تک تک غرفه ها بازدید و نقاط ضعف و قوت آنها را مشخص کنند.

وی با اشاره به اینکه در این  نمایشگاه ۳۰ غرفه از مناطق، شرکت‌ها، سازمان ها و معاونت‌های شهرداری تهران شرکت کردند، افزود:  به نفرات برتر جوایزی اهدا می‌شود. ۴برنامه در سال برای روابط‌عمومی های شهرداری تهران برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اهداف ما برای برگزاری نمایشگاه ظرفیت سنجی رسانه‌ای است تا از موازی کاری و تک روی در بحث رسانه‌ای جلوگیری شود.

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=11519

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.