بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری

بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
بزرگترین مرجع تولید محتوای شهرسازی کشور.اخبار ، منابع تخصصی شهرسازی و معماری
تاریخ : شنبه, ۶ مرداد , ۱۴۰۳ Saturday, 27 July , 2024

اخبار ویژه

بافت تاریخی تهران؛ قربانی توسعه‌های نافرجام «روایت دوم» ادامه تخریب بافت تاریخی و ارزشمند ابرکوه فعالیت «دوچرخه‌های اشتراکی» در شهرداری تهران جانمایی ایستگاه‌های شارژ اتوبوس و تاکسی برقی با کمک سامانه اطلاعات مکانی آخرین وضعیت پایه پل میرداماد تهران محل آرامستان جدید تهران نهایی شد ️پیشرفت ۷۵ درصدی پروژه‌های شهرداری تهران در سال ۱۴۰۲ اعلام جزئیات جدید از سه طبقه کردن میدان ونک شهرداری باید حامی محیط زیست باشد الزام به تقویت ساختار HSE در شهرداری ها کارزار ابلاغ و اجرای کلیه صلاحیت‌های رشته شهرسازی موضوع روز شهرسازان ایران مصاحبه اختصاصی با «دکتر شیوا آراسته» درباره پارک قیطریه تشریح اهداف و برنامه درآمدی سال ۱۴۰۳ مناطق ۲۲ گانه تهران رفع آبگرفتگی معابر در ۱۰ نقطه شهرکرد بهره‌برداری از ۲ پروژه راهگشای عمرانی در بزرگراه آزادگان تهران پلمب ٤ مرکز غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند خشک در تهران سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در مصلی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود چرا شهرداران این سه شهر موفق هستند؟ اجرای برنامه‌های جامع برای شهر تهران آراستگی و نظافت شهر تهران اولویت اول معاونت خدمات شهری است

0

عبور خط ۸ مترو از ۱۱ منطقه پایتخت

  • کد خبر : 16455
  • 09 مارس 2024 - 14:56
عبور خط ۸ مترو از ۱۱ منطقه پایتخت
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: خط ۸ مترو می‌تواند سالانه ۳۰۰ میلیون مسافر را جابه‌جا کند و ۱۱ منطقه را پوشش می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری نوین شهرساز، محسن هرمزی، در آئین آغاز عملیات اجرایی پروژه احداث خط ۸ مترو تهران بیان داشت: مطابق اسناد بالادستی برنامه‌ای ۲۰ ساله برای تکمیل خطوط مترو در نظر گرفته شده بود، اما با همت مدیریت شهری جدید به دنبال کاهش این مسیر هستیم و سال آینده بهار حمل‌ونقل شهر تهران است.

وی ادامه داد: خط ۸ مترو تهران با ۹ خط دیگر تلاقی دارد و پیش‌بینی می‌شود سالانه ۳۰۰ میلیون مسافر را جابه‌جا کند و ۱۱ منطقه شهری را پوشش می‌دهد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران در پایان بیان داشت: در تأمین مالی و پیشبرد این پروژه شیوه جدیدی را در مشارکت با بخش خصوصی، شرکای چینی و به ویژه شرکت چیلکو، پیش گرفته‌ایم. ۲۵ سال قبل شرکت چیلکو نخستین ایستگاه مترو تهران را ساخت و امروز نیز بنا است خط ۸ مترو با همراهی این شرکت تکمیل شود.

لینک کوتاه : https://novinshahrsaz.ir/?p=16455

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.